ERRS USURT
Ви бажаєте відреагувати на цей пост? Створіть акаунт всього за кілька кліків або увійдіть на форум.

Відповідь на загадку

Перейти донизу

Відповідь на загадку Empty Відповідь на загадку

Повідомлення автор Datsun Yurii Ср Лист 06, 2019 10:08 am

Відповідь на загадку A13

1. Черговий на переїзді може подавати машиністу сигнали (наприклад, дозволити рухатися з певною швидкістю) за допомогою прапорців червоного і жовтого кольорів. А ПРАПОРОМ В ЧОРНУ і БІЛУ КЛІТКУ махає суддя на фініші автомобільних гонок «Формула-1».
2. Для того щоб спуститися з платформи, існують сходи. Однак деяким Поспішайкам здається, що зістрибнути НА КОЛІЇ швидше. А якщо несподівано вискочить електричка? Зекономиш хвилину, а втратиш все...
3. ПОТЯГ МЕТРО, як і залізничний потяг, рухається за рахунок електроенергії. Але отримує живлення по-іншому. У електровоза на даху пантограф - струмоприймач. А у вагона метро знизу - контактна рейка. Та й напруга в метро набагато менша: 850 вольт порівняй з 3000 вольт на залізниці. Так що метропоїзди ніяк не можуть їздити залізницею.
4. Залізнична платформа - НЕ ФУТБОЛЬНЕ ПОЛЕ. Матч рано чи пізно може закінчитися не на користь цих юних футболістів. У запалі спортивної боротьби часто не бачиш, що відбувається навколо. У той час як повз на великій швидкості проносяться поїзди.
5. Смугаста перекладина шлагбаума потрібна для того, щоб при наближенні поїзда перекривати дорогу автомобілям і пішоходам. А воду з-під землі дістає НЕ шлагбаум, що дійсно чимось схожий на нього КОЛОДЯЗЬ-ЖУРАВЕЛЬ з довгим важелем і противагою.
6. Цікаво, куди машиністи зливають ПАЛИВО? Адже бак тепловоза опломбований, і відкривати його можуть тілки працівники пункуту екіпірування в депо.
7. Допитливість - гарна якість для майбутнього вченого. Але не в тому випадку, коли він підкладає на рейки консервні банки, щоб дізнатися, на що вона перетвориться під колесами поїзда. Це небезпечний експеримент, причому не тільки для банки. Екстрене гальмування може заподіяти серйозної шкоди пасажирам, а поїзд може зійти з рейок. Машиніст зобов'язаний застосовувати екстрене гальмування, якщо бачить будь-які сторонні предмети на шляху.
8. У контактній мережі залізниці дуже висока напруга. Вдарити струмом може навіть без безпосереднього контакту з проводом, через повітря. Тому до проводів краще не наближатися ближче ніж на два метри. Тим більше залазити на ОПОРИ, що тримають дроти. Небезпечно навіть торкатися їх, вони можуть виявитися під напругою.
9. Пасажиру не вистачило місця ні на нижній, ні на верхній полиці? Треба взяти квиток на наступний поїзд. Адже їхати НА ДАХУ ВАГОНА або навіть просто забиратися туди, коли поїзд стоїть на станції, дуже небезпечно. Можна впасти з висоти або отримати удар струмом.
10. Потяги часто переправляються по мостам через річки, а іноді на поромах через протоки. Але перетнути Атлантичний океан, що відокремлює нас від бразильського міста РІО-ДЕ-ЖАНЕЙРО, їм, на жаль, не під силу.
11. Такими штирями зазвичай з'єднують одну з одією рейки іграшкової залізниці. Справжні рейки прикріплюють до шпал за допомогою пружних та різьбових з'єднань. Причому з невеликим зазором у стиках - щоб металу було куди подовжуватися при нагріванні на сонці.
12. ЧЕРВОНЕ СВІТЛО - дороги немає. Якщо світлофор горить червоним світлом, людям і автотранспорту потрібно зупинитися і чекати, поки не пройде поїзд. Причому незалежно від того, оснащений переїзд шлагбаумом чи ні.
13. Лінь дійти до переходу через залізницю і спокійно перетнути шлях по спеціальному настилу? Простіше пролізти під вагоном? Залазити під вагони і перелазити через автозчеплення на станціях і перегонах дуже небезпечно. Поїзд може рушити в будь-яку секунду, і людина виявиться під колесами.
14. Коли переходиш колію, тбудь дуже пильним та витягни навушники з вух. Через гучну музику можна не почути звук поїзда, що наближається і навіть звукові сигнали, які подає тобі машиніст. Пам'ятай, що залізниця - зона підвищеної небезпеки і вимагає до себе особливої уваги!
15. Залізничний переїзд - НЕ автомобільне перехрестя і не звичайний пішохідний перехід. Потяги НЕ ПОСТУПАЮТЬСЯ ДОРОГОЮ машинам і людям. Адже для того щоб зупинитися, наприклад, товарному поїзду вагою кілька тисяч тонн, доведеться почати гальмувати приблизно за 1,5-2 кілометри до переїзду.

Datsun Yurii
Admin

Кількість повідомлень : 2
Дата реєстрації : 20.12.2017

Повернутися до початку Перейти донизу

Повернутися до початку


 
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі